Kirjakerho

Luo oma fanikerho suosikkibändillesi, -kirjallesi tai elokuvallesi ja jaa tietoa niistä!

Moderators: FI mods, FI minimods

Kirjakerho

Postby Hallowinxer » Sat Apr 04, 2026 11:39 pm

Tykkäätkö lukea? Liity kirjakerhoon! Täällä voit kertoa kirjoista, joita olet lukenut, luet parhaillaan tai suunnittelet lukevasi. Voit myös antaa lukuvinkkejä muille. :geek:
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Hallowinxer

Re: Kirjakerho

Postby iceboss » Sun Apr 05, 2026 8:11 am

/flowerpower/
Rakastan Torey Haydenin kirjoja
Luen niitä aktiivisesti
No tykkään myös mangasta
Esimerkiksi nyt kerään Hopeanuoli: Noah kirjoja tai siis mangoja
Gingaa (Hopeanuoli) on tullut luettua paljon
Mitähän muuta...
iceboss

Postby Hallowinxer » Sat May 02, 2026 7:58 pm

iceboss wrote:/flowerpower/
Rakastan Torey Haydenin kirjoja
Luen niitä aktiivisesti
No tykkään myös mangasta
Esimerkiksi nyt kerään Hopeanuoli: Noah kirjoja tai siis mangoja
Gingaa (Hopeanuoli) on tullut luettua paljon
Mitähän muuta...

Mun on jo vuosien pitäny lukee ees yks Torey Haydenin kirja, kun kaveri suositteli niitä aiemmin! En vieläkään oo lukenu, mut vielä joskus! Onks sulla jotain lemppareita niistä, mitä suosittelisit ekaks Torey Haydenin kirjaks? :D

Tällä hetkellä mä luen Mats Strandbergin uutta kauhukirjaa Muusa. Oon lukenu vasta n. 100 sivua, ja tässä lähinnä esitellään hahmoja, niiden taustoja ja niiden ongelmia ja suhteita toisiinsa sekä miljöötä, mihin oletettavasti kirja tulee keskittymään. Tässä on puhuttu aika paljon kulttuurialan (erityisesti kirjailijoiden) ongelmista sekä on sivuttu myös muinaisen Kreikan jumalia, ja nää molemmat aiheet on musta tosi kiinnostavia ja odotan innolla, minkälaista näihin liittyvää kauhua on tulossa! :ahhh: Mats Strandberg on siis yks mun suosikkikirjailijoista niin siks oon erityisen innoissani tästä kirjasta jo nyt! in_love_

Luen myös useampaa mangaa samanaikaisesti: Highschool of the dead (EI NUORILLE, oon lukenu vasta ekan osan, rakastan zombimättöä ja ootan innolla et onks mangassa tapahtumat edenny pidemmälle ku animeversiossa), Vanitaksen kirja (oon just alottamassa tokaa osaa, eka osa vaikutti tosi lupaavalta) ja Yuri is my job (just luin 5:n osan, tavallaan aika 3/5 hömppää mut hahmojen menneisyyksistä väläytellään kiinnostavia juttuja).

Suunnitelmissa olis aloittaa Muumi-sarjakuvien lukeminen, lainasin kirjastosta niitä! Ja lisäks on sikana lainassa kirjoja, mitä en kyl ehdi lukea //EHDOHEH/ Heather Walterin Malice on kesken, oon lukenu n. 100 sivua ja vaikuttaa kans tosi mielenkiintoiselta ku tässä on ns. "hyvää" ja "pahaa" taikuutta (vaikka pahaksi luokiteltu taikuus ei ehkä sittenkään ole niin pahaa :think: ) ja tässä on viitteitä Prinsessa Ruususeen mut wlw-muodossa, mikä kiinnostaa hurjasti!!
Hallowinxer

Postby iceboss » Sun May 03, 2026 7:39 am

;)
Kiva!
No suosittelen vaikka Tiikerin lapsi-kirjaa
Torey Hayden on ihan paras
iceboss

Postby Hallowinxer » Sun May 03, 2026 4:23 pm

iceboss wrote:;)
Kiva!

Kiitos, lisään tän lukulistalle! Ihmismielen ongelmallisuus on musta kiehtovaa :geek:
Hallowinxer

Postby iceboss » Mon May 04, 2026 12:25 pm

Hallowinxer wrote:
iceboss wrote:;)
Kiva!

Kiitos, lisään tän lukulistalle! Ihmismielen ongelmallisuus on musta kiehtovaa :geek:

:D
Kyllä!
iceboss

Return to Kerhot